Annons:
ToppBlogg.se Lägg till din blogg
visa alla Allmänt Bil/MC Data/IT Ekonomi & Finans Film/Tv Filosofi/Religion Fotobloggar Företagsbloggar Hem & Inredning Humor Hälsa Kultur Litteratur Marknadsföring Mat Miljö Mode & kläder Musik Nöjen Personligt Politik Resor Sex & Samlevnad Shopping Spel & Dobbel Sport Teknik Lägg till blogg logga in & ändra blogg Om ToppBlogg.se / faq Kontakta oss

Hope, faith and love

Jag och turken i vår vardag med allt vad det innebär--

Homepage » Besök Hope, faith and love

Inlägg i Hope, faith and love

Beach partyt o Miami i bilder
Jag och Aage på beach partyt Hanna, Aylin och Ebba Hanna och Aage Fyrverkerier avfyrade de en massa nere vid strand kanten, jätte fint men påminner om nyår.. Så då jag inte fick ett enda kort på nyårsraketerna så tog jag ett nu hihi Hanna och jag Dans dans o mera dans Hanna posar för fullt Ebba och Hanna Älsklingen Mera fyrverkerier Jag och Hanna Hanna och Jag MIAMI BEACH Snorkling pågår i poolen Miamis ägare Ebba i sina snorkles Koray Sätter bollen i basket ringen

Ebba Har lämnat Oss
Jag är precis hemkommen från flygplatsen i morse kl 03:00 gick åkte vi iväg till vega star hotel där transfer väntade. Då hon ff är litenb fick jag ju följa med hela vägen till flygplatsen och vänta tillas hon blev accompanierad av flygpersonalen. Kan ju säga att jag var trött är trött i går åkte vi nämligen till Water planet och var där och busade hela dagen ( bilder kommer senare) Sedan på kvällen gick vi stan runt för att insamla ebbas sista saker som skulle köpas. När vi kom hem var kl 01:00 och då skulle allt det där sista packas och ordnas så kl 02:00 la vi oss för att vila en timme. Och igår kväll alltså natten till onsdag kom turkens syster och hennes man hit så vi satt ju och pratade fram till halv 5 på morgonen och gick sedan upp 10:00 för att göra oss i ordning för water planet Så då kanske ni förstår att jag är TRÖTT!! hihihi. Ska försöka ladda upp alla "bilder" som tagits sedan i måndags. Snart internetet är ju lite slött när det kommer till uppladdning av bilder. Ha en super fin dag allihopa

Strand partaj
Är det så klart idag det är ju måndag. Idag kommer Hanna och hennes lilla gäng att göra oss sällskap kul Vi har varit på stranden hela dagen och Ebba försöker att bli så brun som möjligt då hon snart ska resa hem till sverige. Det var en himla skön dag på stranden så där lagom varmt och lagom vågigt, fast helt stilla hade varit ännu bättre drygt med dessa vågor varje dag. När vi kom hem tog jag tag i städandet kan ju säga att det behövdes blir väldigt sandigt efter barnen. Kört 3 maskiner tvätt oxå, fattar inte tycker inte att jag gör annat än att tvättar. Blir väl så när det är så här varmt man vill ju gärna inte ha samma tröja två dagar i rad då man svettas väldigt mycket här hehehe. Nu ska jag slänga mig i duschen och göra mej redo för lite partaj på stranden

Strandlekar
Ja inte vaknade vi tidigt idag vi var helt utslagna till fram på eftermiddagen, men efter en stund och efter frukosten pallade vi oss i väg till stranden allihopa. Turkens assistent Burak Pojkarna spelar för fullt Turken i full action Älsklingen Efter stranden gick allihopa till parken och fortsatte spela volleboll, jag gick hem och lagade potatisgratäng och grönsallad. Sedan har vi underkvällen tittat på film och nu har alla barnen lagt sig och jag ska göra detsamma Godnatt och dröm sött

Hos Hanna & Aage
Igår  var vi varit hos min söta Hanna och hennes underbara sambo Aage,  Två av Aages döttrar var oxå där på semester så det blev en massa barn i poolen och mycket stim och stoj medans jag och hanna bakade kanelbullar, kladdkaka (ebba gjorde den) och cheesecake. Hasan mutlu och Koray kommer ner i rutshkanan på varandra Ebba med Aage precis bakom sig i rutsckanan Cheesecake Kanelbullar Ebbas kladdkaka Hannis plutten Köket i deras nya lya. Vardagsrummet Deras nya lägenhet tredje nerifrån det är nåt grönt som sticker ut Poolen Lille älsklingen Koray Hasan Mutlu och Hanna relaxar i poolen Koray i rutschkanan Hasan Mutlu kommer nerfarandes Splasch Fotograf Von Hanna no 1 Ebba på väg ner i plurret Som sagt det blev mycket badande och under eftermiddagen satte vi oss på deras ovanvåning typ taket som är som en balkong och fikade på kakor drack is kaffe och barnen coca-cola När vi kom hem lagade jag och turken kvällsmat. Jag gick även till apoteket och köpte antibiotika då min urinvägsinfektion vägrade att ge med sig,

Morrn
Nu har vi precis ätit frukost och ska snart gå i väg till stranden. I dag har jag kissat helt normalt utan att det gjort ont känns såå bra. Ha en fin dag allesammans

miami
Idag har vi varit på miami beach tillsammans med jessi och Malika. Vi promenerade hela vägen bort dit och idag har det varit ca 1000 grader varmt så svetten den rann som om man stod under en dusch , har vi tur kanske vi förlorade 100 gram i vikt  Jessi svalkar sig med en ice coffe mums Ebba och Malika När vi kom hem tog jag och turken en promenad till seconhand affärerna och kikade efter en liten ugn men de hade inga så vi knatade hem igen. Tog en dusch och åt lite kvällsmat. Om en stund ska vi knata iväg igen pojkarna ville gå en runda på stan. Ska se om jag kanske kan ta dem till frisören då de börjar att bli långhåriga.

En dag på stranden
Det blev en dag på stranden och idag fick vi besök av Aage och Hanna Jag har smörjt mig med spf 15 under hela dagen med jämna mellanrum, jag har inte bränt mig men jisses med färg jag fått så jag e glad att jag smörjde mig annars hade jag nog sett ut som en kokt kräfta. pojkarnas mamma åker tillbaka till antalya idag så de är hos henne nu då hon strax ska ta bussen tillbaka och turken är ute med en kompis och fiskar. De dyker och skjuter fisken med nån slags harpun. Jag hoppas att han får fångst för jag e såååå sugen på fisk. Ebbis på plajan Koray trött efter stojandet i vattnet och volleyboll spelandet. Ebba och Hanna ute i pluret Koray och Hasan Mutlu. Ebba med blå boll och jag med solbrillorna på. Kan ju säga att jag mer eller mindre bor i dem, ljuset e så starkt så det e så skönt med solbrillor Jag och min älskade Hanna Love you baby Ok jag gör ingen knasig poose vi spelar faktiskt volleyboll Koray i full action Det var en dag med mycket stoj och stim och väldigt väldigt trevligt. Turken kom för en halvtimme sedan och tyvärr hade han bara lyckats få två små fiskar, bättre lycka nästa gång. Vi åt moussaka som jag lagat och den gilade turken. Nu ligger han och vilar ska väcka honom kvart över tio. Ebba gjorde pedikyr och manikyr på mig manikyren är inte riktigt klar för turken kom så vi satte oss för att äta och nu ska han snart fortsätta med den men fötterna blev klara och jätte fina.. Jag mitt uppe i bloggandet Mina "fina" fötter   heheheh Nä nu ska vi titta på film och äta lite glass, som ni ser på bilderna på mig så e jag ju så mager så jag måste äta upp mig hahahaah Godnatt på er alla.

Ice age 3
Nu har jag och lill maffian precis kollat färdigt på ice age 3.. den var rolig men ettan är fortfarnde bäst. Lill maffian har lagt sig och detsamma skall jag snart göra. god natt på er alla.

lagret sinar
Ja nu har vi varit här nere i 2,5 vecka och vårat svenska lager börjar att ta slut. Det är mycket som vi klarat oss alldeles utmärkt utan men som ändå är så himla gott att ha. Som tex. lösgodis, stureost, räkost, kaviar, lingonsylt, cider och makrill i tomatsås. Nån som ska hit snart ??? hehehe Idag har vi varit på stranden och solbadat sedan har vi varit hemma och lagat mat, städat och hängt upp tvätt. I morgon kommer min goa vän Hanna och då ska vi gå till stranden allihopa även hon har med sig styvbarn så det blir vi och våra maffia barn..

Annons:

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Vet du om att du kan tjäna pengar på ditt bloggande? Genom att publicera annonser från olika affiliatenätverk på din blogg får du provision på den försäljning som dina besökare genererar. Du väljer själv vilka företag och produkter du vill marknadsföra men en enkel tumregel är att hålla sig till sådant som intresserar just dina besökare.

Nedan listar vi olika affiliatenätverk som vi rekommenderar. Besök dem alla och registrera ett konto som "Publisher / Annonsör". Därefter kan du välja och vraka mellan olika program som du vill marknadsföra. Kontakta oss gärna om du har några frågor så ska vi försöka hjälpa dig framåt. Lycka till!

Registrera konto på AdTraction - Har många bra annonsprogram för t.ex. hälsa, skönhet, parfym, smink m.m.